JOFEL International Strategic Planning obejmuje różne działania mające na celu otwarcie nowych rynków, takich jak opracowanie i planowanie strategii handlowej eksportu, szeroka gama produktów, dobrze znana jakość produktów i ciągłe wprowadzanie nowych urządzeń, w tym najnowsza technologia, koncentrująca się na oszczędzaniu energii i ochronie środowiska.

Obecnie produkty JOFEL są sprzedawane w ponad 80 krajach na wszystkich pięciu kontynentach, a ponad 50% tej sprzedaży odbywa się na rynkach międzynarodowych. Wysiłki, które firma podjęła przez lata, zostały nagrodzone certyfikatami prestiżowych organizacji międzynarodowych, które potwierdzają, że produkty JOFEL spełniają najbardziej rygorystyczne zasady i przekraczają standardy bezpieczeństwa i jakości.

Ostatnio JOFEL otrzymał dwa nowe certyfikaty: GMARK a UL. Pierwszy z nich, GMARK, jest używany w obszarze Bliskiego Wschodu, Bahrajnu, Kuwejtu, Omanu, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Kataru, Arabii Saudyjskiej i Jemenu, a drugi, certyfikat UL, jest używany w USA i Kanadzie.

To ostatnie osiągnięcie w dziedzinie certyfikacji jest wynikiem ciężkiej pracy, jaką JOFEL przeprowadził w celu wzmocnienia i rozwoju rynków międzynarodowych.